Friday, March 1, 2013

BAUCAR BUKU 1 MALAYSIA

Assalamualaikum

Sukanya bila dia ceria
halow2, maaf kerana mengganggu, disini ada satu pengumuman!!!
lorhh..apa yang haqu merapu ni. Sebenarnya aku dah tercalon dalam kategori orang yang terlebih gembira.
Teruja kononnya.. apa-apa sekali pun thanks to PM Malaysia KERANA
untuk kedua kalinya alu dpt baucar buku 1Malaysia sumbangan BB1M.
senyum melebar!! hikhik



mulalah aku menjadi manusia yang punyai angan-angan
semuanya nak dibeli..nak itu nak beli ini.
Lazlaz setelah dimaklumkan..Kegunaan baucar RM250 kali ni adalah seperti berikut:
"RM 200 adalah utk beli buku dan RM50 utk alat tulis "

 Terlepas hajat haqu. Tak sama mcm tahun lepas...tak boleh dah nak beli benda merapu, 
ekspesiali barangan laptop..amekaww!! huhu..baru nak berangan, mintak puji kan?? haha. 
TAPI memang betul la fungsi baucar tu.. Dah namanya pon baucar buku semestinya untuk buku.
DAN SELAMANYA UNTUK BUKU.

HORRREYYYY.....aku kayaaaa!!!!

p/s: Gunalah sumbangan yang diterima sebaik mungkin : )

2 comments:

  1. dia datang dgn lenggang lenggoknya..lalala
    org kaye kali la,muahahaaahahaha(gelak jahat)..hikhik

    ReplyDelete