Saturday, March 23, 2013

AKU DI JOHORIAN- PART I

Assalamualaikum blogwalker.

Ehem, Ehem..lamanya tak update belog tercinta, rindu rasanya.
Dah berkurun rasanya haqu menyepi dari sini. Boleh dikatakan berhabuk jugaklah belog ni..hihik

Cuti mid sem kali ni haqu jelajah Johorian.
Alang-alang buat PBS kat sana, jelajah la sekali .Bila lagi kan..HAAAH!! PBS?? apa tu...?
PBS tu sebenarnya pengalaman berasaskan sekolah, ini semua khas untuk cigu-cigu pelatih yang nak ambil, nak cari dan selongkar pengalaman. Pengalaman di sekolah. Memandangkan ni first PBS, haqu putuskan nk buat bersama-sama dengan  2 org teman haqu ni. Al-maklumlah mula-mula PBS kalau sorang segan, nebes, takut, malu semuanya jadi bersatu. Kalau ramai-ramai segala perasaan tu automatik akan berkurangan walaupun cikit. Betul tak?  

Sebelum misi berPBS terlaksana dengan jayanya, destinasi haqu yang pertama adalah ke Kluang, Johor (bandar kelawar katanya) dan tika haqu menaip ni pon aq masih lagi di Kluang.Bagus suasana di sini, sejuk, nyaman. InsyaALLAH untuk second destination dalam dua / tiga hari lagi haqu akan ke pusat bandar JB, di sinilah tempat yang dinanti-nantikan.Tempat haqu berPBS untuk kali pertamanya....nebessssssssss la jugak kan!! kamiey bertiga semuanya kecik-kecik( awal-awal dah ngaku) cikgu yg mempunyai ketinggian yang sama dengan anak murid pasti terjadi di situ. Moral of de story, cigu-cigu ni diwajibkan memakai kasut yang boleh menambahkan ketinggian. 


Apa-apa pun enjoylah BerPBS di negeri orang. Ambil pengalaman!! yaa, ambil pengalaman
Keletihan menaip..insyaALLAH jika ada kelapangan masa, khisah ini akan bersambung dan diulang tanyang di entry yang berikutnya TUNGGU!!

hope enjoy for this entry..=)

2 comments: